niedziela, 18 listopada 2012

Przypomne Ci...


Ze specjalną dedykacją dla Ciebie K...otku!


http://www.youtube.com/watch?v=V0udZoW7EvE


Ta, 20 stycznia 2008...

Zanim umrę k*rwa mać, nie chcę nic od tego świata,
Który śmieje mi się w twarz i ch*ja na mnie wykłada
Jak Ci się układa ? Mam nadzieję, że jest git
I że w przeciwieństwie do mnie k*rwa jakoś w nocy śpisz
Boję się spytać, ale masz może kogoś ?
Patrzysz na niego jak na mnie, kiedy byliśmy ze sobą
Może zrobisz to z nim w wannie jak my pierwszy raz ze sobą
Pojedź k*rwa na wakacje, tam gdzie ja jeździłem z Tobą
I daj mu słowo, i zarzeknij się na śmierć
Że go kochasz jak nikogo, daj mu tak jak dałaś mnie
Powiedz, że nigdy jeszcze nie byłaś taka szczęśliwa
Powiedz kilka razy jeszcze, kiedy będziecie się bzykać
I podziękuj mu, że jest jednym telefonem w nocy
Tak jak dziękowałaś dla mnie setki razy k*rwa w oczy
Powiedz "to nie o to chodzi" kiedy będziecie się kłócić
Wspomnij mu o swojej matce, by się poczuł kurwa smutny

Nie pytaj czemu, zrozum za długo mnie znasz
Niezależnie czy mnie nie chcesz będę z Tobą k*rwa mać
Pamięć to nie spam. Będę w niej i w Twoich snach
Wtedy gdy będziesz spać, spotkasz się z koleżanką
Pójdziesz wieczorem chlać, albo gdy wyjdziesz na miasto, na ulicy, w autobusie
Wyrzuć ramkę z fotografią
Ja i tak po Ciebie wrócę, przyjdę i przypomnę Ci
Że to nie było tak dawno w sumie..

ZOBACZYSZ MNIE WTEDY GDZIEKOLWIEK NIE SPOJRZYSZ,
USŁYSZYSZ MNIE NAWET JAK NIE BĘDZIESZ SŁUCHAĆ,
CZEGOKOLWIEK NIE DOTKNIESZ, TO JAKBYŚ MNIE POSZUŁA,
TO NIE JEST TAKIE PROSTE ZAPOMINAĆ O LUDZIACH.


Kotku, nie miej mi tego za złe, nie tak łatwo jest wymazać cztery lata. To nie jest kawałek przeciwko Tobie..

Kochałem Cię..

Chcę tylko żebyś o tym pamiętała, bo brak mi słów na to jak łatwo można wymazać cztery lata..




Jeśli podobała Ci się któraś moja praca polub (dziękuje):

https://www.facebook.com/magiccphotography


Pustynia: http://colourize-stock.deviantart.com/art/Landscape-Stock-7-87195941
Ziemia: http://deathcl0ck.deviantart.com/art/Super-Earth-Planet-Resource-290316298



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz